TW
0

L'arribada a la Mediterrània d'una pertorbació freda produirà una important alteració de l'atmosfera a les Illes al llarg de l'horabaixa i vespre, amb un increment de la inestabilitat, però sobretot amb un clar descens dels valors termomètrics, que en alguns indrets podrà arribar a ser notable.

Situació prevista a les Illes: Hi haurà intervals de niguls mitjans i alts, amb bromes i bancs de boira de matinada i matinals, i augmentarà a l'horabaixa a cel ennigulat, amb possibilitat de ruixats localment moderats i acompanyats de tempesta. Temperatura en clar descens a partir de l'horabaixa-vespre i vent entre fluix i moderat, de migjorn, que augmentarà i girarà al vespre a moderat, de ponent, amb intervals forts. Mallorca i les Pitiüses: hi haurà intervals de niguls mitjans i alts, amb bromes i bancs de boira de matinada i matinals, i augmentarà a l'horabaixa a cel ennigulat, amb possibles ruixats localment moderats i ocasionalment tempestuosos, més probables al nord de Mallorca. Sensible descens tèrmic a partir de l'horabaixa i vent entre fluix i moderat, de migjorn, que augmentarà i girarà al vespre a moderat, de mestral, amb intervals forts.

Estat de la mar: Maror a forta maror. Mala visibilitat horitzontal.
Tendència per als pròxims dies: Ràpida millora. Dimarts, hi haurà intervals de niguls, amb possibilitat de ruixats dèbils.

Temperatures
Punt Màximes Mínimes Litres
Palma 19'7 13'7
Aeroport 21'2 09'0
Eivissa 23'3 16'5
Maó 20'4 12'8
Sant Llorenç 22'5 11'7
Lluc 20'8 06'2
Porreres 21'5 11'1