Jaume Anglada presentà alguns dels seus nous temes

TW
0

El cantautor mallorquí instal·lat a Madrid Jaume Anglada oferí divendres a vespre un concert al Club Nàutic de Palma en el qual féu un repàs del seus temes més coneguts com Ay, mi camarera o Dentro de la noche, a la vegada que presentà alguns dels que integraran el seu proper treball com Olvidé.

Després d'haver gravat dos discs amb la discogràfica Virgin, Anglada es pren amb més calma la seva carrera. El músic, de 28 anys, assenyalà que «estic en un moment de la meva vida en el qual vull estar segur del que faig, és a dir, més reflexiu però amb la mateixa energia».

El concert, en què actuà tot sol acompanyat de la seva guitarra acústica, es plantejà com un reencontre entre amics. Quant al futur esmentà que el seu proper disc, que encara ara no sap quan sortirà, inclourà a més de la música tradicional i folc amb nous ritmes.