TW
0

La circulació atmosfèrica, a tota la columna atmosfèrica, mostra una estructura dual, amb una zona de baixes pressions per damunt del paral·lel 45º nord i camp anticiclònic cap a la latitud del nord del Marroc. Ambdós centres d'acció estan separats per una franja de vents a gran velocitat que assoleixen el nostre àmbit mediterrani des de l'Atlàntic subtropical.

Situació prevista a les Illes: Nigulositat variable, més abundant al matí. No es pot descartar alguna precipitació dèbil, més probable a Menorca i a Mallorca. Ambient suau amb temperatures d'entre setze i denou graus. Menorca i Mallorca: hi haurà cel ennigulat, amb possibiliatt de precipitacions dèbils i tendirà a cel poc ennigulat. Temperatura estable o en lleuger augment i vent moderat, de llebeig, amb intervals forts. Eivissa i Formentera: hi haurà cel ennigulat, possibilitat de precipitacions dèbils i disperses, i tendirà a cel poc ennigulat. Temperatura sense canvis o una mica més alta i vent moderat, de llebeig, amb intervals forts.

Estat de la mar: maror i forta maror. Visibilitat horitzontal regular. Tendència per als pròxims dies: Divendres, augment de la nigulositat durant el dia amb possibilitat de precipitacions a darrera hora. Temperatura sense gaires canvis i vent fluix, de llebeig, que augmentarà a moderat.

Temperatures
Punt Màximes Mínimes Litres
Palma 16'8 12'0
Aeroport 15'2 02'8
Eivissa 18'1 13'1
Maó 14'9 09'4
Sant Llorenç 16'2 08'4
Lluc 14'9 07'1
Pollença 19'5 08'9
Porreres 15'3 07'9
Capdepera 19'7 12'3