Bosses de mà, abrics, agendes, portamonedes, espelmes,
portafotos, pijames, calçotets, bragues, sabatilles, espelmes,
llums... Fins aquí res d'especial, tot objectes molt normals que
s'utilitzen un munt de cops al dia durant la nostra vida
quotidiana. Però quan misteriosament totes aquestes coses comencen
a tenir una aparença de vaca, ja està fet. S'està enganxat a la
bogeria de les vaques.
Els botiguers, principals difusors d'aquesta mania estranya que
du la gent a comprar «vaques» de manera gairebé compulsiva, no
s'expliquen el perquè d'aquest fenomen. Tots es limiten a dir que
es ven molt i que els compradors són de totes les edats, des de la
joventut, que és el principal afectat per aquesta malaltia, fins a
mares i pares.
Però facem memòria. Ja fa cinc anys que es llançà una campanya
bestialment potent amb una vaca com a principal reclam. En aquest
cas era una vaca del Pirineu català, la que va fer que milers de
joves passassin quatre dies de concerts intensos a muntanya.
Aquesta protagonista d'un dels festivals musicals més importants
d'Espanya i Europa, el Doctor Music, encara es manté.
Però això no va causar gens d'alarma social, tanmateix la
joventut, ja se sap, li pega per algunes coses més rares... Sempre
es pensa que és una cosa passatgera. El fet més significatiu va ser
quan un programa de TV3, La cosa nostra, capitanejat per Andreu
Buenafuente, va decidir asseure tots els seus convidats en un sofà
de vaca. Ja se sap, quan les coses surten per la tele es
converteixen en importants.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.