El teatre privat del grup Pometes obre demà les portes a Campos

Els germans Antoni i Miquel Fullana veuran complit el seu gran somni

TW
0

Quan fa gairebé un any, els germans Antoni i Miquel Fullana varen concebre la idea de projectar la seva pròpia sala de teatre a Campos, gairebé tothom del poble els va tractar de guillats. «La gent ens advertia que malgrat era un projecte meravellós, la iniciativa privada era massa arriscada per treure un rendiment a tan ambiciós projecte», comentaren els germans Fullana, els promotors de Pometes Teatre.

A hores d'ara, un any després, el somni dels germans de Pometes Teatre ha esdevingut una realitat i de fet, demà mateix obren les portes al públic del seu propi espai cultural al qual han anomenat Teatre Escènic. Allò que inicialment estava concebut per ser una sala de teatre que havia de costar 36 milions de pessetes ha esdevingut un espai cultural polivalent, el cost final del qual puja fins a 60 milions de pessetes. «El pressupost se'ns ha disparat el doble, però estam molt engrescats».

La sala té un escenari de 96 metres quadrats i en total, l'espai té 420 metres. La capacitat del teatre és de 270 espectadors. A la part superior s'han instal·lat dos balcons, així com la sala de so i de llums. Les cadires del pati de butaques no són fixes per tal de poder-hi fer altres tipus d'actes: conferències, exposicions.