Bellver acull un concert en benefici de l'Associació de Pares de Nins amb Càncer

TW
0

L'associació Aspanob, Associació de Pares de Nins amb Càncer de les Balears, va presentar una de les activitats que du a terme per tal de recaptar fons i sensibilitzar la població. L'acte previst per demà és un concert al castell de Bellver a càrrec del Grup Instrumental, una formació de corda de músics estrangers que viuen a la nostra illa. A partir de les 22.00h es podrà gaudir de les composicions d'Eduard Toldrà, Bernat Pomar i Txaikovski a càrrec d'aquesta formació dirigida per Barry Sargent.

El concert té un caràcter benèfic i la recaptació anirà destinada a Aspanob. L'Ajuntament de Palma ha col·laborat en aquesta inicitiva mitjançant la cessió del castell de Bellver per tal que el concert es pugui dur a terme. La tinent de batle de Cultura de l'Ajuntament de Ciutat, Carme Feliu, ha manifestat que «aquest és un concert interessantíssim quant a la part musical, però encara ho és més per la part humana, pel seu caràcter benèfic».

Jesús Quartero, psicòleg de l'associació, ha explicat que «el preu de les entrades no és excessiu, oscil·la entre les 4.000 i les 1.000 pessetes, a més disposam d'una fila zero per a tots aquells que no puguin assistir al concert, però vulguin col·laborar amb nosaltres». Pere Estelrich, organitzador del concert, insistí en el fet que «iniciatives com aquesta s'han de rebre amb els braços oberts, en aquest cas el que importa és la causa, la música és una mera eina testimonial».