El Coliseu Balear celebra avui el primer plat fort taurí de la temporada

TW
0

El primer plat taurí fort de la temporada se celebra avui horabaixa al Coliseu Balear. En aquesta festa que ha organitzat l'empresari taurí, Manolo Martín, el primer d'aquest any que a més ha aixecat bastant interès entre els aficionats, faran la passejada en l'arena del coliseu palmesà els matadors José Miguel Aroyo, «Joselito», José Tomás i el francés Juan bautista. Aquests tres espases lidiaran i estoquejaran toros de la ramaderia de José Luis Marca a partir de les 20.30 hores.

Obrirà plaça el madrileny Joselito. Aquest destre torna a Palma després de 10 anys, on actuà amb gran èxit en la fira del mediterrani. En aquesta ocasió va compartir cartell amb Ortega Cano i Julio Robles estoquejant toros de Torrestrella.

Joselito ha recuperat aquest any i per a la seva reaparició actuà mà a mà a Castelló a la passada fira de la Magdalena. El madrileny José Tomàs Román Martín, conegut pels aficionats com José Tomás, es presentarà avui a Palma. Aquest jove matador du una gran temporada en què ha recollit importantíssims triomfs.

També s'estrena a Palma el francès Juan Bautista Jalabert, un jove de 19 anys que va néixer a Arles. El 3 de juny del passat anys es va presentar a las Ventas de Madrid durant la fira de Sant Isidro. Va prendre l'alternativa en el setembre a Arles.