Música i concerts a la Fundació Miró per celebrar Sant Joan, el seu patró

El públic per primer pic veurà una escultura de l'artista cedida per la família

L'exposició de Fernado Bellver es podrà visitar durant la diada.

TW
0

La Fundació Pilar i Joan Miró afronta un any més la celebració de Sant Joan, el seu patró. Per commemorar l'onomàstica del seu fundador, l'entitat ha dissenyat un divers programa d'activitats que tindran lloc al llarg del dia d'avui i en què nins i grans podran gaudir de jocs, tallers, animació, música i visites a les exposicions.

Així mateix, fonts organitzadores de la Fundació anunciaren que durant el mateix dia, el públic que visiti l'entitat podrà contemplar per primera vegada una nova escultura de l'artista català, que estarà en dipòsit indefinit gràcies a la família de l'artista.

En el decurs d'aquesta jornada de portes obertes, que s'iniciarà a les 10 del matí fins a les 14 del migdia, el públic podrà contemplar tres de les exposicions que la Fundació ha presentat en el transcurs d'enguany. Pintures, escultures, dibuixos i objectes de l'artista Eugenio Granell a l'Espai cúbic. L'espai Zer0 acull la mostra de gravats de Fernando Bellver sota el títol Madrid - La Habana. En darrer lloc, a l'espai Estrella es pot apreciar Homenatge a Pilar Juncosa de Joan Miró.

En el transcurs de la diada tindran lloc així mateix un seguit de tallers d'experimentació plàstica. Un taller en 3D a càrrec de Jordi Pallarés Aquest estiu fes-te artista en 15 dies, Inventa el teu personatge a càrrec de Monica Fuster. Amb el taller Pintant signes i colors, d'Àngel Pascual, s'elaborarà un gran mural col·lectiu que quedarà després exposat als jardins de la Fundació. Alejandra Peña coordinarà el taller Gegants de cartó, a través del qual es construiran escultures monumentals. Tot plegat a ritme de l'actuació de la Banda Municipal de música de l'Ajuntament de Palma a les dotze del migdia, la cercavila pirotècnica del drac xinès i els Xeremiers de sa Calatrava.