Sant Francesc lliura avui els diplomes i insígnies del seu cor amb gran concert

Cope Mallorca, Sol Meliá i el Grup Serra, entre els distingits amb els guardons

TW
0

El 1965 es fundà a Palma el cor dels Nins Cantors del Col·legi Sant Francesc pel seu actual director, Antoni Riera Moreno. Actualment vuitanta nins i joves, tots alumnes i exalumnes del centre docent, en formen part i és un dels cors més coneguts i admirats a les Balears.

Avui, a les 20.30 hores, dintre del programa de celebracions del seu 35è aniversari, oferiran un ampli concert de repertori clàssic i popular en el decurs del qual es lliuraran els diplomes President d'Honor als expresidents del cor Enrique Izcue Capó i Miquel Ferragut Galvañ. Així mateix, s'imposarà la insígnia d'or dels nins cantors al president del Grup Sol Meliá, Gabriel Escarrer; al director de la cadena de ràdio local Cope Mallorca, Xavier Bonet; al Grup Serra, en representació del qual està previst que hi assisteixi el president, Pere A. Serra; a l'exorganista Francesc Crespí Cañellas i al benefactor del cor Llorenç Arbós.

Segons Antoni Riera, «les esmentades empreses sempre s'han posat a disposició del cor i hi han col·laborat directament quan s'ha fet necessari, ja sigui a través del seu servei d'allotjament en el cas de Sol Meliá com donant difusió a les seves activitats a través del Grup Serra i Cope Mallorca. Són fets que volem agrair d'alguna manera». Pel que fa referència a l'exorganista del cor Francesc Crespí, aquest estigué més de quinze anys fent feina directament amb el cor, mentre que Llorenç Arbós, el benefactor del cor guardonat enguany, és l'ebenista que treballa artesanalment cada una de les creus de fusta que porten els cantors en les seves actuacions.