De les aules a la sala d'exposicions

Els alumnes de l'Institut Berenguer d'Anoia d'Inca mostren les seves obres

TW
0

D'una sala d'exposicions local a la fama, al reconeixement i a l'èxit artístic. Aquest és segurament el somni que persegueixen bona part dels alumnes de batxillerat artístic de l'Institut Berenguer d'Anoia d'Inca, que ara afronten el repte de mostrar els seus treballs en una gran exposició.

L'aula de la tercera edat del carrer Bisbe Llompart és l'escenari escollit per a una exposició que s'inaugura avui vespre i que romandrà oberta fins el pròxim 14 de juny.

Durant aquestes dues setmanes, tothom que vulgui podrà gaudir de les més diverses obres realitzades per uns joves artistes que sembla que apunten ben alt.

Amb l'objectiu que l'exposició compti amb un major nombre de visitants, s'ha escollit enguany un local cèntric.
Els aficionats a l'art que visitin l'exposició es trobaran amb una mescla ben variada tant d'estils com de disciplines, on hi haurà des de fotografia fins a escultura sense deixar de banda la pintura.

Els mateixos alumnes de primer curs de batxillerat, amb unes bones dosis d'il·lusió, han estat els encarregats de muntar l'exposició. Mentre, els de segon preparaven els exàmens de selectivitat. Segurament, tots seran avui en la inauguració. De fet, la mostra s'ha ideat com una activitat escolar més, i per això s'han seleccionat els treballs de major qualitat realitzats pels alumnes durant el curs i que ara han hagut d'emmarcar i col·locar.