La Setmana Europea de Música Religiosa s'enceta amb el New London Consort

La formació anglesa dirigida per Philip Pickett actua avui vespre a l'auditori de Sa Màniga

TW
0

L'Auditòrium de Sa Màniga de Cala Millor obrirà les portes avui a les 20 hores a la I Setmana Europea de la Música Religiosa amb una actuació de luxe i un programa força atractiu. La formació anglesa New London Consort (especialistes en un repertori de gran varietat de l'Edat Mitjana, del Renaixement i del Barroc) oferirà a Sa Màniga Mort i Redempció, de J.S Bach. El programa consta de dues parts, la Cantata per a la purificació de la beneïda Vege Maria i la Cantata per a un funeral, possiblement de Tobies Lämmerhirt, oncle de Bach.

Julia Gooding (soprano); William Purefoy (contratenor), Andrew Murgatroyd (tenor) i Simon Grant (baix) són els integrants de la formació dirigida pel prestigiós músic Philip Pickett. És una de les millors agrupacions del món que actua amb instruments originals. Les seves interpretacions es caracteritzen perquè mantenen unitat en l'estil, la musicalitat i el virtuosisme. En les darreres temporades, el New London Consort ha actuat en festivals molt importants a Bèlgica, al Brasil, Colòmbia, França, Alemanya i Holanda, entre altres.

Quasi tot el seu repertori ha estat enregistrat per la BBC Ràdio 3. En televisió ha actuat en quatre programes de Music in Time. Per a les sèries de la BBC sobre Shakespeare ha enregistrat nombrosos programes i pel·lícules. La seva discografia és molt extensa i ha estat premiada amb diverses nominacions als premis internacionals més importants i que han obtingut en diverses ocasions. En les darreres temporades ha actuat a Espanya, en diversos festivals com el de música antiga de Sevilla o a l'Auditori Nacional de Música de Madrid.