«Ser escollits per al pop rock d'Hospitalet ja és un premi, si guanyam serà increïble»

Els mallorquins de Glycerine foren seleccionats entre 300 grups de tot Espanya

TW
0

Després de poc més de dos anys com a formació, el grup mallorquí Glycerine participa aquest cap de setmana al festival Pop Rock d'Hospitalet. El grup fou seleccionat entre més de tres-cents grups musicals d'arreu de tot Espanya i competirà amb altres onze formacions, entre les quals es troben els també mallorquins The Nash. La formació, integrada pel guitarra Rafa Alemany, el baix Gabriel Ramis i liderada pel cantant i bateria Lluís Segura, destaca la importància d'aquest esdeveniment per a la seva carrera musical.

Segons afirma Segura, «Sols el fet de seleccionar-nos va ser un premi per a nosaltres, és una gran oportunitat i ja és com si haguéssim guanyat. Ara bé, si finalment guanyam serà del tot increïble». Els mallorquins tan sols disposen de mitja hora per convèncer el públic i han preparat un repertori de sis temes. D'aquests, quatre són els que integren el seu disc, el primer que treuen al mercat i editat recentment per Blau, i els altres dos són de nova creació i es presenten sota els títols Flying i Fisrt Time.

Tots ells són en anglès i parlen de vivències pròpies, de coses la vida, de la nostàlgia del passat... fins a voler esdevenir en petits poemes. Així i tot, Lluís Segura destacà que a la seva formació se supediten les lletres al so final de la música, que s'apropa a l'estil de grups com ara Pearl Jam, Live o Grant. Cal esmentar que Glycerine ja resultà guanyador del festival Art Jove 99, organitzat pel Govern balear, i amb els doblers aconseguits editaren les 500 còpies del maxim CD que amb el títol genèric que identifica la formació ja ha aconseguit gran èxit per part de la crítica.