Carlos Santana, gran triomfador dels Grammy amb l'obtenció de nou premis

El prestigiós guardó ha consagrat la resurecció del veterà guitarrista mexicà

TW
0

Carlos Santana va guanyar el prestigiós Grammy d'àlbum del 99 pel seu recent treball Supernatural en el transcurs d'una cerimònia celebrada dimecres a la nit a l'Staples Center de Los Angeles. Aquest prestigiós Grammy ha consagrat la resurrecció del veterà guitarrista mexicà, que amb nou guardons en total, va ser el gran triomfador de la 42a edició dels premis de l'Acadèmia d'Arts i Ciències de la Gravació.

En la lluita pel millor àlbum, Supernatural va derrotar l'altre gran favorit, Fanmail, l'elogiat disc de les noies del trio de rythm and blus TLC; Millenium dels ídols juvenils Backstreet Boys, Fly del grup femení country Dixie Chicks i When I Look in your Eyes, de la intèrpret de jazz Diana Krall.

Un altre veterà músic Sting va ser la gran sorpresa de la nit en portar-se els Grammy al millor àlbum pop de l'any i a la millor interpretació pop masculina pel seu recent treball Brand New Day derrotant Ricky Martin i Marc Anthony.

Christina Aguilera amb 19 anys va aconseguir el guardó a la millor artista novell.
Les altres llatines presents en les categories en anglès no tingueren tanta sort ja que Gloria Stefan i Jennifer Lopez varen ser derrotades en la categoria de millor gravació de música de ball guanyada per l'actriu i cantant Cher de 53 anys.