L'Auditòrium acull avui la final del primer concurs de cant Francisca Cuart

En una gran gala, cadascun dels vuit finalistes interpretaran dues obres líriques

Els finalistes posaren amb responsables del concurs i membres del jurat. | C.V.

TW
0

El primer Concurs Internacional de Cant Fancisca Cuart arriba avui a la final amb vuit finalistes de màxima categoria que oferiran un ampli repertori líric amb obres de Verdi, Puccini i Donizetti, entre d'altres.

Ahir, el director artístic del concurs, Armando García, acompanyat per la presidenta del jurat, la gran mezzosoprano internacional Fiorenza Cossoto, el director de l'Orquestra Simfònica, Renato Palumbo, i d'altres responsables i participants exposaren el seu parer sobre el concurs.

Tots ells coincidiren en què els participants deixen el llistó molt alt per a altres edicions i instaren les institucions a continuar donant suport a iniciatives líriques d'aquest caire.

Així mateix, la gran Cossoto destacà la gran importància del concurs de cant pel fet que en ell s'han donat importància a les veus, la sensibilitat de l'artista i les seves dosis interpretatives envers del conjunt orquestrat.

El repertori líric previst per avui a partir de les 20.45 hores ha estat seleccionat pel jurat d'acord amb les capacitat i idoneïtat dels intèrprets.

Cadascun dels vuit finalistes, entre els quals cal anomenar la representant mallorquina Sandra Galiano, interpretaran dues obres i està pensat perquè aquesta final no sigui reflex d'un concurs de cant sinó que esdevingui com un espectacle operístic.