Els finalistes posaren amb responsables del concurs i membres del jurat. | C.V.

TW
0

El primer Concurs Internacional de Cant Fancisca Cuart arriba avui a la final amb vuit finalistes de màxima categoria que oferiran un ampli repertori líric amb obres de Verdi, Puccini i Donizetti, entre d'altres.

Ahir, el director artístic del concurs, Armando García, acompanyat per la presidenta del jurat, la gran mezzosoprano internacional Fiorenza Cossoto, el director de l'Orquestra Simfònica, Renato Palumbo, i d'altres responsables i participants exposaren el seu parer sobre el concurs.

Tots ells coincidiren en què els participants deixen el llistó molt alt per a altres edicions i instaren les institucions a continuar donant suport a iniciatives líriques d'aquest caire.

Així mateix, la gran Cossoto destacà la gran importància del concurs de cant pel fet que en ell s'han donat importància a les veus, la sensibilitat de l'artista i les seves dosis interpretatives envers del conjunt orquestrat.

El repertori líric previst per avui a partir de les 20.45 hores ha estat seleccionat pel jurat d'acord amb les capacitat i idoneïtat dels intèrprets.

Cadascun dels vuit finalistes, entre els quals cal anomenar la representant mallorquina Sandra Galiano, interpretaran dues obres i està pensat perquè aquesta final no sigui reflex d'un concurs de cant sinó que esdevingui com un espectacle operístic.