Trobats els quadres de Perov
Els treballadors del Museu de Rússia de Sant Petersburt poden a la fi, exhibir les obres robades del famós artista soviètic Vasily Perov. Els quadres són El Guitarrista solitari i un croquis de la ciutat de Troyka. La mostra tingué lloc ahir en el museu durant una cerimònia convocada amb motiu del retorn de les valuoses peces d'art, que varen ser robades del Museu de Sant Peterburg l'any passat. El quadres, que foren retrobats en uns guarda equipatges en l'estació de tren de la ciutat de Varshavsky, varen poder ser retornats per agents de la policia ara fa una setmana.REUTERS.
• Exposicions
Berlín, un planter artístic
La caiguda del mur de Berlín, fa deu anys, ha tornat a convertir aquesta ciutat alemanya en un planter artístic on es donen cita, com en una cruïlla, innumerables tendències i postures culturals. Una mostra d'elles ha viatjat a Madrid en una exposició que s'inaugurà ahir. Creuada de Camins. Artistes a Berlín és el títol d'aquesta col·lecció que fins el 2 d'abril exhibeix en la Sala d'Exposicions de la Comunitat de Madrid l'obra de dotze artistes relacionades d'alguna forma, per origen, per residència o per estudis, amb la ciutat alemanya.EFE.
Múrcia acull cultures antigues
El Centre d'Art Palacio Almudí de Múrcia acull des d'avui una exposició de peces anitgues, sota el títol Hombres Sagrado, Dioses Humanos. La mostra reflecteix com l'home de temps i llocs molt diversos ha respost els interrogants com la creació del món i l'origen de la seva pròpia espècie, segons informen fons de la CAM d'Alacant, entitat organitzadora amb col·laboració del Ministeri d'Educació i Cultura i el Museu Arqueològic Nacional. Per a la mostra, s'han triat peces de cultures maies, azteques i inques així com d'Egipte, Grècia i Roma.EPR.
• Fires
Els Antiquaris conflueixen a Barcelona
El Saló d'Antiquaris de Barcelona, que obrí les seves portes ahir fins al proper dia 13 de febrer, ha incrementat enguany un 20 per cent la seva superfície d'ocupació respecte de l'edició anterior. Segons els organitzadors, «les perspectives per aquesta nova convocatòria no poden ser més favorables i preveuen un augment en la xifra de vendes». El Saló d'Antiquaris recull més d'un centenar d'expositors que mostraran una variada selecció de mobles, pintures, escultures, joies, rellotges, ceràmiques i porcellanes de més de 100 anys d'antiguitat com a mínim, tret d'aquelles que corresponen als moviments artístics del Modernisme i de l'Art Noveau. Aquest any s'exhibeixen per primera vegada obres de pintors vius de reconegut prestigi internacional, com Antoni Tàpies i Antoni Clavé, per tal motiu els organitzadors esperen superar la sifra dels 40.867 visitants i més de 3.000 peces venudes l'any passat.EPR.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.