George Harrison ha estat apunyalat

L'exBeatle, que va ser ferit al pit, i la seva dona, Olivia, estan fora de perill

TW
0

L'exBeatle George Harrison es troba fora de perill després d'haver estat apunyalat a ca seva de les rodalies de Londres. El cantant i compositor «està bé» i es recupera de les «ferides superficials» en un hospital del qual s'espera que sigui donat d'alta en les properes 24 hores.

Harrison va ser agredit al voltant de les 03.30 hores a la seva residència de Friar Park. Entre la seva esposa, Olivia, i ell aconseguiren controlar l'agressor fins que arribà la Policia. Harrison, de 56 anys, rebé una sola punyalada al pit. L'agressor sembla que és un home d'uns trenta anys natural de Liverpool, la ciutat on nasqué el llegendari conjunt de la dècada dels anys seixanta.

L'esposa de Harrison, Olivia, rebé atenció mèdica però no necessità ingrés hospitalari. L'atacant també va ser atès a l'hospital per uns cops al cap; això no obstant, immediatament va ser posat a disposició de la Policia.

L'agressió a George Harrison s'ha produït quasi exactament 19 anys després que fos assassinat John Lennon, el líder dels Beatles mort a trets a Nova York pel desequilibrat Mark Chapman el desembre de 1980.

Conegut com «el tercer Beatle» "darrere de Lennon i Paul McCartney i abans del bateria, Ringo Starr", Harrison va ser qui introduí la música índia, la influència oriental, en el conjunt. El seu tema «Something», de l'àlbum Abbey Road, fou aclamat per Frank Sinatra i s'ha convertit en una de les cançons d'amor més famoses de tots els temps.

Separat del grup, George es dedicà a actuar pel seu compte i aconseguí treure endavant el seu conegut My Sweet Lord abans de formar el conjunt Travelling Wilburys amb Roy Orbison i Bob Dylan.