Richard Gere, «l'home més sexy del món»

«People» ha elegit l'actor perquè és atractiu i tendre «cinquantó» amb cabells blancs

TW
0

Els admiradors de Ricky Martin o de Leonardo DiCaprio quedaran decebuts perquè «l'home més sexy del món», segons la revista People, no és cap d'ells, sinó un interessant senyor de cinquanta anys i cabell blanc, devot del Dalai Lama: l'actor Richar Gere. Aquest és el catorzè any consecutiu que la revista People, la doble edició de la qual del mes de novembre fou posada a la venda ahir, adorna la seva coberta amb l'home al qui considera el més sexy del món.

Aquest guardó va recaure en anys passats en John F. Kennedy Jr, qui va desaparèixer el passat mes de juliol en un accident d'avió, l'actor Brad Pitt, Sean Connery, Tom Cruise, Denzel Washington, George Clooney i Nick Nolte, entre d'altres. «Richard sempre ha estat sexy, però aquest és decididament el seu any», digué en una entrevista l'editora de la revista, Liz Sporkin. Un dels atractius de Gere és, segons People, que «a l'hora que és un home molt viril sap ser també molt tendre». Fins i tot el fet que la seva companya, Carey Lowell, l'exactriu de la sèrie policíaca «Law and Order», de 38 anys, estigui esperant un infant, fa que sigui encara més atractiu Gere», opinà Sporkin. Aquest és el segon pic que l'actor de Pretty woman i Runaway Bride és inclòs en la categoria dels més sexy per People, qui el 1993 trià Gere i la seva aleshores muller la model Cindy Crawford, com «la parella més sexy» del món.

Tot i que ja és tot un «cinquantó amb cabells blancs», Gere és set anys menor que Harrison Ford, qui fou elegit l'any passat per People com el més sesy. També és molts anys més jove que Sean Connery, el primer intèrpret de James Bond, qui fou designat el 1989, quan ja havia complert els 60 anys.