TW
0

La sala Sonotone serà aquest cap de setmana l'escenari d'una gran fita musical amb dos del grups de rock més importants a nivell independent, Luna i Gigolo Aunts, que presentaran els seus darrers treballs discogràfics i que han estat una gran sorpresa en les diferents edicions del Festival de Benicàssim.

Gigolo Aunts actuarà divendres i tendrà com a teloner Los malditos. Aquesta no és la priemra vegada que el grup de Boston visita l'Illa. Hi varen actuar en el maig del 98 en un memorable concert. En questa coasió oferiran els temes del seu nou treball Minor Chords and Major Themes. El que caracteritza aquest grup és el pop de guitarres, dotat d'una gran capacitat melòdica. El disc recorre el camí que va des de la introspecció més reposada fins a la més enèrgica descàrrega emocional.

El grup Luna actuarà dissabte després de dues exitoses visites a l'Illa presentant el seu àlbum The days of four nigths. Els teloners seran el grup Slide. En aquest nou treball es pot trobar una gran elegància. Aquest és el seu cinquè treball discogràfic en una carrera que amb el pas del temps ha anat guanyant prestigi. Els temes estan plens de melodies tan transcendents com netes, línies líriques de guitarres, la simplesa romàntica de les quals contrasta amb els estats d'ànim del cantant.

The Days of our nights s'ha gravat a Nova York i ha estat produït per Paul Kimble. La música va explorant progressivament les textures de la mateixa manera que les melodies. Els dos concerts estan organitzats per Fona Artis. Dos concerts que delectaran els amants del rock independent.