Homenatge al Juantxu Rodríguez
La Universitat Internacional Menéndez Pelayo organitzà una exposició de fotografia de Juantxu Rodríguez i una trobada titulada «El reportatge social: informació i compromís» amb la finalitat de retre homenatge al fotògraf al desè aniversari de la seva mort. L'exposició, que s'inagurarà avui a les 13'30 hores al pavelló municipal de la Magdalena (Santander), està integrada per 63 fotografies de Rodríguez, entre les quals es troben a més a més de temes personals, una sèrie de retrats de personatges que passaren per la UIMP durant el període comprès entre 1983 i 1989.EFE.
• Exposició
Carlos Pazos exposa els seus collages
L'artista barceloní exposarà per primera vegada a Eivissa a la galeria Van der Voort. L'exposició titulada «De boudoirs» és una mostra individual i està constituïda per collages, tècnica de treball que ha utilitzat des dels seus inicis, així com d'objectes/escultures en els quals materialitza en tres dimensions el seu propi món. El seu treball és molt personal; rescata en les seves peces vivències que reflecteixen diferents aspectes de la societat i que ell mateix denomina «souvenirs de la vida». DdB.
IX Premi Sant Antoni
Durant aquest mes, a Manacor, estaran exposades totes les obres seleccionades d'aquest concurs, organitzat pel Consell de Mallorca, Sa Nostra i l'Ajuntament de Manacor. DdB.
• Institucions
Reunió Antich-Conrado
Ahir horabaixa, el president del Govern de les Illes Balears, Francesc Antich, va rebre al Consolat de la Mar la delegada de Patrimoni Nacional a les Illes, Mercedes Conrado de Quiroga. La reunió va transcórrer en un ambient de bona entesa per tal que els projectes conjunts que puguin sorgir es puguin dur a terme. DdB.
• Pintura
Publicació sobre el pintor Vicente López
La Fundació de Suport a la Història de l'Art Hispànic i ONO signaren un acord per a la publicació de la monografia i catàleg raonat del pintor Vicente López Portaña. Vicente López fou pintor de cambra durant el regnat de Ferran VII i les seves obres constituexen un importantíssim document sobre la seva època. Aquest catàleg és fruit de la investigació de més d'una dècada de José Luís Díez, conservador de pintura i escultura del segle XIX del Museu del Prado. Constarà de dos volumens que recolliran més de 1.500 obres del artista, entre pintures, dibuixos, gravats i litografies. DdB.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.