TW
0

L'any passat hi anàrem més de mil cinc-cents infants. Enguany, de ben segur que es torna a repetir, o a millorar, aquesta xifra. I és que la possibilitat de passar un matí de dissabte d'estiu diferent és molt engrescadora. I la possibilitat de gaudir d'una festa infantil d'estiu organitzada per l'Ajuntament de Palma al parc de la Mar només passa un pic l'any. I la data és dissabte.

Tal com assenyalà la regidora de Cultura, Carme Feliu, durant la presentació de l'acte es recomana que els menuts vagin vestits amb banyador i camiseta. «Hi haurà camions de bombers que refrescaran els més acalorats. A més, també es podran fer activitats al llac, com ara piragüisme, i convé anar ben frescs», comentà la regidora.

El trui començarà a les onze del matí, tot i que de ben segur que mitja hora abans ja hi haurà moviment. És previst que tot plegat acabi devers les dues. A punt per dinar.