TW
0

En superfície hi ha un anticicló a l'est de les Açores que estén el seu domini a la península Ibèrica i bona part de la Mediterrània occidental. Una depressió se situa entre el nord d'Alemanya i els Països Baixos. En altura, al mapa de 500 mb s'aprecia que hi ha un solc des de latituds britàniques fins al paral·lel 35.

Situació prevista a les Illes: Menorca: hi haurà intervals de niguls amb ruixats i tempestes localment moderades, i tendirà durant el matí a cel poc ennigulat. Temperatura sense grans canvis i vent moderat, de mestral, que minvarà a entre fluix i moderat, de ponent. Mallorca: hi haurà intervals de niguls amb ruixats i tempestes localment moderades, i tendirà durant el matí a cel poc ennigulat. Temperatura amb pocs canvis i vent moderat, de mestral, que minvarà a entre fluix i moderat, de ponent, amb brises. Eivissa i Formentera: hi predominarà el cel poc ennigulat. Temperatura estable i vent moderat, de mestral, que minvarà a fluix, de ponent i llebeig.

Estat de la mar: Àrres de maror a la zona nord i marejol a la resta. Bona visibilitat horitzontal.
Tendència per als pròxims dies: Temperatura en lent i progressiu augment. Divendres, hi predominarà el cel poc ennigulat, amb niguls d'evolució durant el dia. Temperatura una mica més alta i vent fluix, de tramuntana, amb brises.

Temperatures
Punt Màximes Mínimes
Palma 21'5 16'3
Aeroport 22'8 12'2
Eivissa 24'0 16'6
Maó 20'9 15'6
Sant Llorenç 22'8 11'2
Porreres 22'2 13'4
Lluc 19'4 11'5