Augmenta la inestabilitat

TW
0

En superfície s'observa una àrea de baixes pressions relatives damunt la Mediterrània occidental. A la topografia de 500 mb, tota la Península Ibèrica i la Mar Balear es troben en situació depressionària, amb un nucli tancat centrat cap al sud del territori peninsular. Amb aquesta situació hi haurà un augment generalitzat de la inestabilitat a les Balears.
Situació prevista a les Illes: Menorca: Intervals de niguls, amb ruixats dèbils a moderats que poden anar acompanyats de tempesta i fang. Temperatura sense canvis o una mica més baixa i vent variable entre fluix i moderat. Màx, 21º; mín, 14º. Mallorca: intervals de niguls, amb probabilitat de ruixats dèbils o localment moderats, que poden anar acompanyats de tempesta i fang. Temperatura estable o en lleuger descens i vent fluix i variable i brises. Màx, 24º; mín, 11º. Eivissa i Formentera: intervals de niguls, amb possibilitat de ruixats dèbils o localment moderats, que poden anar acompanyats de tempesta i fang. Temperatura estable o una mica més baixa i vent fluix i variable. Màx, 23º; mín, 14º.
Estat de la mar: Àrees de maror a tota la zona. Visibilitat horitzontal regular.
Tendència per als pròxims dies: Atmosfera inestable. Dilluns, el cel estarà ennigulat i es produiran ruixats ocasionals localment moderats i tempestosos. Temperatura en lleuger descens i vent moderat, de tramuntana.

Temperatures
Punt Màximes Mínimes Litres
Palma 23'7 14'1
Aeroport 26'0 07'5
Eivissa 23'2 15'7
Maó 19'4 12'8
Sant Llorenç 23'4 10'6