TW
0

La formació francesa The Little Rabbits, una de les punteres a l'escena rock de l'estat veí (les publicacions Les Inrockuptibles, Liberation i Le Nouvel Observateur així ho avalen) tornen a Palma. Si el 1998 s'enfrontaren al públic del festival Youthing, del qual diuen que varen ser la revelació, en aquesta ocasió demostraran les seves virtuts a l'escenari de la sala Sonotone, telonejats pels suïssos Sinner DC.

Uns i altres comparteixen la gira arreu de la geografia espanyola. En el cas de The Little Rabbits el motiu és la presentació del seu nou disc, Yeah!, gravat als Estats Units sota la producció de Jim Waters (Sonic Youth, Jon Spencer Blues Explosion) i que compta amb la col·laboració d'Angie Bowie (l'exdona del camaleònic David Bowie).

En aquest nou àlbum, que acaba de ser editat a Espanya i que ens arriba precedit per l'èxit assolit a les llistes de França i Gran Bretanya, el grup francès realitza un explosiu còctel d'influències en el qual mesclen la tradició amb la innovació més arriscada: reprenen les arrels del rock i els apliquen noves tècniques de producció, com també fan Beck o The Make-Up.