Vent de ponent fluix

TW
0

L'actual situació de bonança correspon al típic període anticiclònic que sol afectar en aquestes dates les Illes i que es coneix popularment per les «calmes de gener». En aquests dies de calma, l'ambient a migdia és tebi i força agradable. En canvi, la temperatura mínima, amb el cel clar i vent encalmat, pot arribar fregar els 0 graus.
Situació prevista a les Illes: Menorca: cel poc ennigulat, amb bromes matinals i possibilitat d'algun banc de boira. Temperatura sense canvis o una mica més baixa i vent fluix, de ponent. Màx, 16º; mín, 7º. Mallorca: predomini de cel poc ennigulat amb bromes matinals i possibilitat d'algun banc de boira. Temperatura sense canvis o en lleuger descens i vent fluix, de ponent. Màx, 18º; mín, 4º. Eivissa i Formentera: predomini de cel poc ennigulat, amb bromes matinals. Temperatura estable o una mica més baixa i vent fluix, de ponent. Màx, 17º; mín, 9º.
Estat de la mar: Mar arrissada i àrees de maror. Mala visibilitat horitzontal. Temperatura de l'aigua a la nostra costa al voltant dels quinze graus.
Tendència per als pròxims dies: Progressiu empitjorament. Divendres, hi haurà intervals de niguls. La temperatura no sofrirà grans canvis i el vent bufarà entre fluix i moderat, de ponent. Dissabte, hi haurà intervals de niguls amb pluges i ruixats a partir de la tarda. La temperatura sofrirà un lleuger descens i el vent bufarà entre fluix i moderat, de ponent. Diumenge, hi haurà freqüents intervals de niguls amb ruixats i tempestes localment moderats. La temperatura sofrirà un moderat a notable descens, vent bufarà entre moderat i fort, de tramuntana.

Temperatures
Punt Màximes Mínimes Litres
Palma 19'3 08'6
Aeroport 19'0 02'2
Eivissa 17'2 12'1
Maó 15'4 09'4
Sant Llorenç 17'9 05'1