Inversió tèrmica

TW
0

Les altes pressions centrades sobre la Mediterrània occidental protegeixen els països riberencs de la Mediterrània de les pertorbacions atlàntiques. El temps, per tant, continuarà dominat pel sol i per l'absència de precipitacions. La inversió tèrmica farà que es formin nombrosos bancs de boira, que localment a punts del Pla de Mallorca podran ser densos.
Situació prevista a les Illes: Menorca: cel poc ennigulat, amb bromes i algun banc de boira matinal. Temperatura sense grans canvis i vent fluix, de llevant i de xaloc. Mallorca: cel poc ennigulat, amb bromes i bancs de boira matinals. Temperatura sense canvis i vent fluix, de llevant i de xaloc. Eivissa i Formentera: cel poc ennigulat amb bromes i algun banc de boira matinal. Temperatura estable i vent entre fluix i moderat, de llevant.
Estat de la mar: Mar arrissada i àrees de marejol a tot el litoral. Mala visibilitat horitzontal. Temperatura de l'aigua a la nostra costa al voltant dels quinze graus.
Tendència per als pròxims dies: Augment de la nigulositat i progressiu descens de la temperatura. Dijous, hi haurà intervals de niguls mitjans i alts amb bancs de boira matinals.

Temperatures
Punt Màximes Mínimes Litres
Palma 15'8 07'0
Aeroport 16'6 01'8
Eivissa 18'0 07'9 00'2
Maó 16'4 06'6
Lluc 19'0 00'4
Sant Llorenç 19'7 04'4
Portocolom 17'1 06'4
Capdepera 17'5 13'1