Cinc províncies es reparteixen el primer premi del sorteig d'El Nin

El poble de Sort torna a fer honor al seu nom i ven íntegrament el segon premi

TW
0

El número 33.638 resultà afavorit amb el primer premi del Sorteig Extraordinari d'El Nin de la Loteria Nacional, dotat amb 240 milions de pessetes per sèrie. Cinc províncies "Tenerife, Vitòria, Madrid, Granada i Lleó" es repartiren la grossa del sorteig de la vigília de Reis, mentre que el segon premi dotat amb 120 milions de pessetes va recaure en el número 61.602 i fou venut íntegrament a Sort (Lleida), un poble en el qual ja s'ha aturat la sort algunes vegades. Així mateix, varen ser premiats amb el reintegrament els números acabats en 5, 8 i 9.

La major quantitat de doblers, 4.800 milions de pessetes, va viatjar a través de l'Atlàntic i va anar a parar per primera vegada a l'administració de Loteria de Garachico, a la zona nord de Tenerife. El propietari, Manuel Soler Dorta, va repartir vint de les 35 sèries del 33.638. Gran part dels dècims varen ser comprats per l'Associació de Jugadors de Dòmino de Buenavista del Norte, ja que tenia la totalitat de la sèrie, encara que finalment va tornar els números no repartits entre els socis a l'administració, que els va poder vendre a altres ciutadans.

També s'en va dur una bona pessigada Bilbao, ja que les administracions número 51 en el barri de Santutxu i número 26 deixaren cadascuna 400 i 240 milions de pessetes del primer premi.

La província de Madrid va gaudir del primer premi per partida doble. Tant l'administració 193 com la número 4 d'Alcobendas vengueren una sèrie del 33.638.