La Polifònica de Bunyola celebra avui el «Concert dels trenta anys»

TW
0

Avui la Coral Polifònica de Bunyola celebra els seus trenta anys com a agrupació. Serà a l'església parroquial quan, a les 20 hores, començarà aquest concert tan entranyable.

El programa que es farà en aquesta ocasió està repartit en quatre parts. La introducció vindrà de la mà del Sermó de la Calenda («Estimats germans, fa més de dos mil anys,...), els cantaires envestiran cançons en què predominarà clarament la música de Bach (Senyor, baixau; Jesucrist, fill del Pare; A Jesucrist tots junts lloem; Del Paradís vénc; In dulci jubilo) i d'altres peces d'Strokine (Slava vichny bogou); Farreny (O arbre sant) i Sampaio (Natal).

La segona part serà protagonitzada pel cant de la Sibil·la, un cant que està lligat al Nadal mallorquí i que es perd en els camins de la memòria.

La tercera part, sempre sota el mestratge de Jaume Conti, començarà amb una de les nadales més conegudes arreu del món, la Santa nit, de Grüber; després continuarà amb El cant dels ocells, amb arranjaments d'Enric Ribó; Kumbaià, una cançó popular africana, per acabar la nit amb música de Händel: Joia en el món; I la immensa glòria del Senyor i l'Al·leluia.

A més dels membres de la coral polifònica, en aquesta vetlada tan especial hi prendran part la Rondalla Clàssica, el Grup Instrumental del col·legi de Santa Mònica, Joves Intèrprets i l'Escola de Ball de Bunyola.