Carles Puigdemont dona el seu suport a Jordi Puig i denuncia el maltractament i discriminació que pateix per parlar en català
El suport no atura de créixer. Carles Puigdemont, expresident de la Generalitat catalana a l'exili, ha mostrat el seu suport a Jordi Puig i ha denunciat públicament «el maltractament i discriminació» que pateix el pacient a l'Hospital Sant Joan de Déu de Palma per reivindicar el seu dret a parlar en català.
També a Illes Balears
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català
- Fan una crida a no adquirir productes d’Israel, com els comercialitzats per Illa Camp o Agromart
- Denuncien diverses irregularitats en la gestió de la Policia Local de Calvià
7 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
"Mira quien habló, que la casa honró"
Un metge català va dir a la televisió que lupus ve del llatí i vol dir lobo. Doncs quan vegi un llop li hauré de parlar en castellà o no.
Ara he llegit a un digital gallec, que una dona castellanoparlant monolingüe, se queixava de la "manca de la falta d"empatia" dels gallecs, pel fet de parlar la deva llengua, ja que trobava que si sabien parlar Gallec i Castellà, havien de parlar Castellà sempre perque els entengui els que no son d'allà. Aixi carbura aquesta gent tan egocèntrica, que encara s'atreveixen a tractar- nos als damés de supremacistes i de poc viatjats. Supòs que quan viatgen a altres estats amb altres llengues, també deven fer el mateixos paperots.
Ostia que estrany que les TV de matrix Espanya no diguin res sobre que Esp ha estat condemnada per l'ONU per violar els drets polítics del MHP Carles Puigdemont! Estan cagats!
El que faltaba.
El que faltaba. El que huyó presuntamente escondido en una maleta. Y todavía no ha vuelto. Esto son dirigentes de gran valor añadido. Gente así hace mucha falta. P.S.- Lo más seguro es que ni sepa quien es el tal Puig.
Qualsevol atac a la llengua catalana és un atac a la nostra llengua es produeixi on es produeixi. On són els nostres presidents, Ximo Puig, Pere Aragonès i Na Francina Armengol per a defensar En Jordi Puig i els nostres drets lingüístics?