Els ciutadans de les Balears i de la resta de l'Estat poden sortir de casa des d'aquest dissabte a passejar i fer exercici a l'aire lliure, però només en determinades franges horàries i dividits per edats.
Les diferents franges horàries són les següents:
- De 06.00 a 10.00 hores i de 20.00 a 23.00 hores: fer esport i passejos per a majors de 14 anys.
- De 10.00 a 12.00 hores i de 19.00 a 20.00 hores: passejos per a majors de 70 anys i dependents.
- De 12.00 a 19.00 hores: passejos per a menors de 14 anys.
El Govern permet sortir a fer esport de manera individual i passejar amb una altra persona amb la qual es convisqui una vegada al dia.
L'esport a l'aire lliure haurà de realitzar-se en el mateix municipi de residència, mentre que en el cas dels passejos no podrà un allunyar-se a més d'un quilòmetre de distància del seu domicili.
L'horari dels passejos ja permesos per als menors de 14 anys es restringeix des d'aquest dissabte a entre les 12.00 del migdia i les 19.00 hores, amb l'objectiu que les persones autoritzades a sortir de les seves cases una vegada al dia no es concentrin en les mateixes hores.
Sus a la desescalada: Des d'aquest dissabte es pot sortir al carrer per fer esport o passejar per franges horàries i d'edat
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.