L'Organització de consumidors i usuaris de Balears (Consubal) ha avisat sobre una estafa en línia en el qual se simula una enquesta de la companyia Vodafone.
Alerten d'una estafa en línia que simula una enquesta d'una companyia telefònica
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
El problema del sistema de la modernitat tecnològica és que s'ha arribat a un punt que de moment és imparable. Jo vaig rebre un e-mail suposadament de laCaixa amb una "clonació perfecta" com s'ha dit, i que em deien que tenia que confirmar les meves dades per renovar la targeta de crèdit. Soc conscient de la limitació del meu PC i dels virus que, constantment guanyen als antivirus, i tinc per costum no fer-ne cap cas. PERÒ EM MOLESTA MOLTISSIM QUE M'EN ENVÏIN. Internet per llegir alguns diaris i enviar e-mails i vaig sobrat.
Gràcies per avisar.