El Govern inicia els tràmits per electrificar el tren fins a Manacor i sa Pobla
L'electrificació de tota la xarxa actual de tren suposarà, segons ha destacat el Govern, l'eliminació del trasbord de les línies de Manacor i Sa Pobla.
06/05/16 0:00
El Consell de Govern ha iniciat el procés per electrificar el tren, des de l'actual estació d'enllaç fins a sa Pobla i fins a Manacor.
L'objectiu és que les obres d'electrificació de la xarxa puguin començar a principi del 2017, un any abans del que s'havia previst inicialment, segons ha informat la portaveu del Govern, Pilar Costa, durant la roda de premsa posterior al Consell. La previsió és que les obres estiguin acabades a principi del 2018, quan s'operarà ja únicament amb trens elèctrics i sense els transbords actuals.
Eliminació del transbord
També a Illes Balears
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- Denuncien diverses irregularitats en la gestió de la Policia Local de Calvià
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
I perquè no demanam al govern central que ens posin un AVE de Palma a Capdepera, ja que són tan partidaris de l'AVE que en volen omplir la península i en part ja ho han aconseguit, fins i tot a llocs on no és tan necessari com aquí?
La qüestió és que els nostres polítics no poden fer una obra a la primera, sense robar i deixar-la acabada. A Mallorca s'estila allargar les coses, deixar-les a mitges i embutxacar-se la meitat del pressupost. I vénga a molestar els usuaris.
"Haber" si foten res positiu. Ja fa un any i ho han fet res de profit.