Les Balears lideren la pujada de l'atur amb 10.813 inscrits més durant l'octubre
El nombre d'aturats registrats a les oficines del Servei d'Ocupació de Balears (SOIB) ha augmentat a l'octubre a 10.813 persones, el que suposa un 19,13 per cent de pujada respecte al mes anterior, fet que situa el total de desocupats a la Comunitat Autònoma en 67.344 persones, segons ha informat aquest dimarts el Ministeri d'Ocupació i Seguretat Social.
D'aquesta manera, les Illes Balears es converteix en la comunitat autònoma que registra l'increment de la desocupació més important en el mes d'octubre, davant l'augment de l'atur del 2,01 per cent de la mitjana de l'Estat espanyoll.
Per contra, l'atur ha baixat un 10,82 per cent a l'octubre en comparació amb el mateix mes de l'any passat, el que suposen 8.169 desocupats menys que el mateix mes de 2014.
També a Illes Balears
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català
- Denuncien diverses irregularitats en la gestió de la Policia Local de Calvià
- Fan una crida a no adquirir productes d’Israel, com els comercialitzats per Illa Camp o Agromart
4 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Ja han començat els cursos de català....
Però en Rajoy segueix erre que erre, celebrant que ja no hi ha atur i que també que la crisi, la ha solucionada el PP.
Se hauria de haver redactat de una altra manera, com per exemple, el atur de septembre era de 56531 i a l'octubre pujà a 67344, un augment de 10813 (19,13%). L'atur davalla amb 8169 entre septembre de 2014 i septembre de 2015, de 75513 a 67344 (8.91%).
¡Ala! Rajoi i companya podeu seguir venguent sa moto, a veure si algú le vos compra. Sou com una bufeta, primer s'infla, i desprès se des-infla, com cada any, miracles, per els de la llista Forbes,"ya te conozco naranjo, que en ramas verdes te ví, los milagros que tu haces,"........................... "España va bien, crecimiento económico, crecim. empleo,crecimiento de pobres, crecim. de hambre, de pobreza energética" tot això son calumnias??. Conservau la salut si podeu,la república arribará poc a poc tota sola.