TW
0

El municipi no tindrà de moment un nou poliesportiu. El ple de l'Ajuntament no es posà d'acord dilluns a l'hora de decidir quina era la millor opció per tirar endavant el projecte, una construcció molt reivindicada pels binissalemers.
L'equip de govern (PP) és partidari que el projecte vegi la llum a través d'un concurs lliure per a la concessió d'obra pública i amb una explotació a un màxim de 30 anys. D'altra banda, els membres de l'oposició defensen que l'obra es realitzi en diferents fases i que l'assumeixi la tresoreria municipal.

Amb aquesta opció, sostenen que "el poble estalviaria prop de 9 milions d'euros i podria accedir a subvencions". El batle de Binissalem, Jeroni Salom, acusà l'oposició "de reunir-se a la seva esquena per tombar el projecte, mentre que en les diferents comissions informatives no hi havien mostrat oposició", i "d'obtenir informació privilegiada procedent de la consellera d'Esports, Josefina Ramis (present entre el públic)".

Dimissió
En el transcurs del ple Miquel Nadal dimití com a regidor del PSOE i posà punt final a 27 anys dedicats a la política municipal. Nadal, qui fou batle de Binissalem des del 2001 fins al 2007, explicà que se'n va "per donar pas a l'entrada de gent nova que regeneri el partit i afronti amb més força les properes eleccions municipals". Miquel Nadal manifestà que la decisió de dimitir "només ha sortit de mi", desmentint així alguns rumors que assenyalaven que amb la seva acció acatava ordres de l'executiva del partit. Des del PSOE asseveren que "no tenen encara el candidat definit per a les properes eleccions municipals", una qüestió que asseguren que "es farà pública en el lloc i en el moment adients".