Un motorista de 37 anys morí ahir a Canyamel (Capdepera) després de perdre el control en una corba i estavellar-se contra un camió. La víctima circulava per la carretera d’Artà a les Coves amb un ciclomotor Aprilia RS-50. Eren les 12.37 hores del migdia i el motorista, que residia a Capdepera, avançà un turisme.
Es tracta d’una corba tancada, a prop del quilòmetre 6.500 i de sobte es trobà amb un camió de front.
El xofer del vehicle pesant, de la marca Man, no pogué evitar la col·lisió i el motorista quedà estès sobre la calçada amb lesions crítiques. Portava el casc reglamentari, però les ferides eren tan greus que quan el metge del PAC de Canyamel hi arribà, ja no es podia fer res per ell.
Reanimació
Els metges d’una ambulància del 061 també es desplaçaren fins a aquest punt quilomètric i ajudaren l’altre facultatiu. Les tasques de reanimació foren inútils i al final els metges en certificaren la mort.
La Guàrdia Civil de Trànsit es féu càrrec de la investigació, mentre que alguns agents de la Policia Local de Capdepera col·laboraren en el control de la circulació a la zona. El camioner implicat en l’accident va ser sotmès a la prova d’alcoholèmia i donà un resultat negatiu.
L’home, identificat com Juan R.C., de 57 anys, es trobava anímicament molt afectat pel que havia succeït, si bé en sortí il·lès del xoc.
El jutjat de guàrdia de Manacor fou informat de les circumstàncies en les quals s’havia produït l’accident i en els pròxims dies rebrà l’informe de la Guàrdia Civil sobre les causes del sinistre. Un avançament inadequat per les característiques de la via va ser, segons el document elaborat, el motiu de la col·lisió mortal.
D’altra banda, gairebé a la mateixa hora a l’avinguda d’Alemanya de Palma, al costat del pont de la Riera, un altre motorista va patir ahir un altre accident aparatós.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.