Un processat per agredir cinc dones a Palma s'en declara «innocent»

La fiscal demana 14 anys per a l'acusat i el seu advocat, l'absolució

TW
0

La Secció Primera de l'Audiència de Palma realitzà ahir un judici contra un jove acusat d'atacar, amb intenció de satisfer el seu ànim sexual, cinc dones, entre gener i març de 2006. En principi, la fiscal sol·licitava 15 anys de presó per al processat, de 25 anys, per quatre delictes d'agressió sexual i dos més d'agressió sexual en grau de temptativa, encara que després retirà una de les acusacions i demanà un any menys de presó.

Per la seva banda, l'advocat defensor demanà al tribunal que l'acusat, la identitat del qual és Mauro F., sigui absolt o condemnat a un any de presó. Mauro F. es negà a contestar cap pregunta del fiscal o dels lletrats de les acusacions particulars. Just contestà al seu advocat i es declarà «innocent» dels fets que se li imputen. Les víctimes reconegueren el jove, sense cap classe de dubtes, com la persona que les atacà, i relataren els fets.

El primer dels successos, i pel qual es reclama la pena més elevada, va tenir lloc cap a les 21.30 hores del 17 de gener de 2006 a l'Arenal.Quatre víctimes més indicaren que també havien estat abordades per l'esquena pel jove, i declararen que aquest no tenia intenció de robar-los, sinó de satisfer el seu ànim sexual, i que ho efectuà, o tractà de realitzar-los tocaments per damunt la roba, però es defensaren i el sospitós les deixà quan començaren a cridar i a demanar auxilii. Totes les víctimes són adultes llevat d'una, que té 16 anys. Cinc dels atacs varen ser a la Platja de Palma i un altre al Portitxol.