L'esperit d'«Imagine» plana sobre l'Almudaina
La commemoració de la constitució aplega a sindicats, empresaris, militars, polítics i l'Esglèsia
Palma07/12/07 0:00
El delegat del Govern central a les Balears, Ramon Socias, trià la cançó Imagine de John Lennon per a l'abans i el després de l'acte institucional amb el qual se celebraren ahir els 29 anys de la Constitució espanyola. Sembla que l'esperit d'aquesta cançó, que parla de pau i de concòrdia, es transmeté entre els assistents a l'Almudaina.
També a Illes Balears
- Un ciutadà envia una carta a la consellera de Salut per a denunciar el tracte lingüístic rebut a l'hospital Verge de la Salut
- El ple del Consell de Mallorca vota en contra de la subvenció per a la Setmana del Llibre en català
- Concentració aquest dijous: «Contra la segregació i l’empobriment del saber, reivindicam una educació pública, de qualitat i en català»
- Sergio Rodríguez (Vox), desbocat al Parlament
- Quan començarà el curs escolar 2025/2026 a les Illes Balears?
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.