El 30% de queixes que rebé Consum foren a causa d'agències de viatges
L'Associació balear d'aquestes empreses s'adhereix a l'arbitratge
Palma03/10/07 0:00
Mil de les 3.200 reclamacions que ha rebut la Direcció General
de Consum des del mes de gener, estan relacionades amb agències de
viatges.
La majoria de queixes presentades pels usuaris de l'Arxipèlag se
centren en el transport aeri i marítim i, més en concret, pels
retards dels avions, l'overbooking, problemes en la facturació,
pèrdua de connexions i el deteriorament o l'extraviament
d'equipatges als aeroports.
També a Illes Balears
- Un ciutadà envia una carta a la consellera de Salut per a denunciar el tracte lingüístic rebut a l'hospital Verge de la Salut
- El ple del Consell de Mallorca vota en contra de la subvenció per a la Setmana del Llibre en català
- Concentració aquest dijous: «Contra la segregació i l’empobriment del saber, reivindicam una educació pública, de qualitat i en català»
- Sergio Rodríguez (Vox), desbocat al Parlament
- Quan començarà el curs escolar 2025/2026 a les Illes Balears?
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.