Silenci de Diandra Douglas davant la possible operació de venda de l'Estaca

Tot apunta que la possessió podria passar a mans d'un nou propietari vinculat a Hollywood

TW
0
BEN VICKERS. Palma. L'Estaca, propietat de l'actor Michael Douglas i la seva exesposa Diandra, podria tenir un nou propietari en els propers mesos, segons fonts ben informades. Tot apunta que aquesta setmana, i en una capital europea, s'ha firmat una opció de compra de la possessió. L'operació s'hauria realitzat després que s'exhaurís un acord entre la parella, que té el divorci des de l'any 2000, que donava opció a cada un d'ells de comprar la part corresponent a l'altre i establia un règim d'ús a temps compartit de la finca. Ahir, Diandra Douglas, que aquests dies es troba descansant a l'Estaca, no va voler fer cap comentari sobre la possible operació immobiliària quan aquest diari contactà amb la seva casa. El comprador està vinculada a Hollywood, segons fonts properes a l'exparella.

Michael Douglas, de 62 anys, conegut per la seva participació en pel.licules com Wall Street, Atracción Fatal i en la sèrie de televisió Las Calles de San Francisco, ha estat favorable a la venda de la propietat des de fa anys, però l'operació no havia estat possible per la voluntat de Diandra de conservar la casa. «No la vendré mai, perquè aquí he passat anys de la meva infantensa i hi tenc molts bons records», afirmà ella.

La venda de l'Estaca posaria fi a 18 anys de residència intermitent de Michael i Diandra a Mallorca i seria una passa més en el desvinculament de Mallorca de l'actor. Michael Douglas i Catherine Zeta-Jones, l'esposa de l'actor des de l'any 2000, tenen casa a Bermuda des de 2001. De fet, una fotografia de l'actor nord-americà ocupa la primera pàgina de la web de l'associació hotelera de Bermuda per promocionar l'indret.