El Govern deia el 2003 que soterrar sense electrificar el tren era 'insegur'
Cabrer insistí en aquesta necessitat «imprescindible» abans de decidir-se a fer el projecte
La conselleria no considera ara que sigui «imprescindible» electrificar el tren, només «l'ideal».
Palma25/09/06 0:00
L'octubre de 2003 el Govern considerava «imprescindible» electrificar tota la xarxa ferroviària abans de poder procedir a soterrar les vies del tren per «qüestions de seguretat». La consellera d'Obres Públiques, Habitatge i Transports, Mabel Cabrer, manifestà públicament el 16 d'octubre de 2003 que «les actuals màquines dièsel no poden funcionar per una línia sota terra per motius de seguretat». En aquell moment, el Govern ja es plantejava el soterrament i es trobava «en conversacions» amb l'Ajuntament de Palma, encara que no estava presentat ni redactat.
També a Illes Balears
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Denuncien diverses irregularitats en la gestió de la Policia Local de Calvià
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.