TW
0

Un nou accident de circulació a Formentera, ahir, eleva a 61 el nombre de morts aquest any a les carreteres de Balears. Una dona va resultar ferida greu en aquest mateix sinistre, igual com una menor de 17 anys després de xocar contra un arbre a Son Serra de Marina.

La carretera segueix sense donar treva. Amb prou feines un dia després de l'entrada en vigor del nou carnet de conduir per punts, Balears registrà el primer accident de circulació mortal. Un home de 37 anys que pilotava un ciclomotor perdé la vida en xocar de front contra un autobús a la carretera de Cala Saona, a Formentera i el seu acompanyant, una dona de 33 anys, va sofrir lesions greus.

El sinistre va tenir lloc sobre les 13.00 hores. El mort, J.F.T.T. i el seu acompanyant N.G.M., són de nacionalitat espanyola i, pel que sembla, eren de vacances a l'Illa.

D'altra banda, a Mallorca, al voltant de les 18.00 hores, una jove de 17 anys va ser traslladada a Son Dureta en estat molt greu després de sofrir un accident de moto a Son Serra de Marina. La menor, d'inicials B.C.C., amb residència en aquest nucli, xocà contra un pi i després va caure al terra.

La Policia Local de Santa Margalida muntà una «alerta verda» i escortà l'ambulància perquè arribàs amb la major rapidesa possible a l'hospital.

Fonts sanitàries van indicar que la menor patia un traumatisme cranial i diverses fractures, fet pel qual el seu estat de salut era delicat.

Així mateix, a la carretera entre el complex Festival Park (Marratxí) i Bunyola va tenir lloc ahir horabaixa un espectacular accident de circulació encara que, per fortuna, sense danys personals greus. Un vehicle va sortir de la via i va donar diverses voltes de campana. La conductora va quedar atrapada però només va sofrir lesions lleus i va ser evacuada a Son Llàtzer per una ambulància del SAMIB.