Autoritat Portuària no reobrirà el dic de l'Oest als ciutadans a petició de Madrid
La mesura respon a la nova normativa europea que incrementa la seguretat als ports
11/02/06 0:00
ELISA DOMÈNECH.Palma.
El dic de l'Oest no es tornarà a obrir al pas dels ciutadans, tot i que han finalitzat les reformes que obligaren a tancar-lo, per una petició feta des del mateix Ministeri de Foment, segons informaren fonts de l'Autoritat Portuària. Aquesta sol·licitud de Madrid respon a l'aplicació de les noves normatives europees de seguretat a ports i aeroports que obliguen a limitar l'accés al públic dins aquestes instal·lacions.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Ja es pot comprar la camiseta de les seleccions de futbol de les Illes Balears
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- La ‘germana’ sahrauí de Galmés
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.