El Consell vol conquerir el mercat britànic amb «hotels amb caràcter»

La institució signa un conveni amb 'Reis de Mallorca' per 30.000 euros

TW
0

El Consell de Mallorca signà ahir un conveni de col·laboració amb l'associació «Reis de Mallorca-Hotels amb caràcter» amb l'objectiu de promocionar l'illa a les fires de turisme que se celebraran a Glasgow i Manchester aquest mes de gener. Per aquest motiu, l'entitat rebrà 30.000 euros per la seva assistència a aquests esdeveniments.

D'aquesta manera, la institució que presideix Maria Antònia Munar surt a la conquesta del mercat britànic per captar l'atenció d'un segment d'alt poder adquisitiu. Allò que es pretén és «aprofitar les bones connexions que ofereixen les aerolínies de baix cost i les sinèrgies que generen amb la nostra illa» per atreure un turisme selectiu i interessat per una oferta cultural, ecològica i gastronòmica.

El conseller executiu de Presidència del Consell de Mallorca, Francesc Buils, el director insular d'Informació Turística, Josep Bestard, i el vicepresident de l'associació hotelera «Reis de Mallorca, explicaren ahir l'objecte d'aquesta iniciativa.

En aquest sentit, Francesc Buils destacà que «volem estar present en aquestes fires de recent creació perquè volem fer arribar una altra imatge de Mallorca, d'un producte i una qualitat ben diferenciats de l'oferta tradicional de sol i platja».

Per la seva banda, Bestard destacà la importància d'aquests esdeveniments per promocionar l'illa. A la fira de Manchester, que se celebra aquest cap de setmana, es preveu que hi assisteixin uns 80.000 visitants; mentre que a la de Glasgow, del 21 al 23 de gener, s'esperen devers 50.000 persones. El director insular d'Informació Turística comentà que, a més de l'estand que comparteixen amb «Reis Mallorca», han programat una reunió amb 30 representants de la premsa especialitzada on es presentarà el portal «infomallorca.net».

El Consell i l'associació hotelera «Reis de Mallorca» ja col·laboraren en la promoció d'una «marca de qualitat» de l'illa a la fira de Cannes a França el desembre passat. L'objectiu en el 2005 és captar un segment de la demanda que es pot sentit atret per «una altra Mallorca» que disposa d'una oferta cultural i ambiental de qualitat. A més, ambdues parts dónen una gran importància a l'oferta gastronòmica i enològica de l'illa.