Una tromba d'aigua de 180 litres per m2 provoca inundacions a Ciutadella
Palma06/11/04 0:00
El ruixat que caigué durant la matinada d'ahir divendres sobre la zona de Ciutadella, a Menorca, amb precipitacions que arribaren als 180 litres per metre quadrat, provocà inundacions de soterranis, caiguda d'arbres i danys en el mobiliari urbà, entre altres desperfectes. La Policia Local rebé 30 telefonades de ciutadans fins a les 10.00 hores, comunicant que els seus habitatges presentaven inundacions en soterranis i àtics.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Ja es pot comprar la camiseta de les seleccions de futbol de les Illes Balears
- La ‘germana’ sahrauí de Galmés
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.