La Policia Local de Consell ha recollit durant els darrers mesos diverses denúncies de veïns que han vist anegats els seus terrenys pels abocaments de les aigües residuals de l'empresa.
Des de fa anys, veïns, associacions ecologistes, i fins i tot els ajuntaments de Sencelles i Consell, han denunciat l'abocament incontrolat d'aigües residuals d'aquesta empresa en el torrent Solleric, amb la conseqüent contaminació del seu cabal i dels aqüífers de l'entorn.
El nou Govern renovà l'any passat l'autorització a l'empresa per continuar amb els abocaments, fixant uns estrictes controls que ara es denuncia que no es compleixen.
Tant els veïns com els ecologistes demanen ara que la Conselleria de Medi Ambient posi mesures per evitar aquests abocaments incontrolats. En aquest sentit, el portaveu de Gadma, Bernat Fiol, explicà que «fa un mes i mig que tiren brutor a la calçada i aquesta aigua fa olor i provoca molèsties als veïns de la zona». «Es parla d'organitzar noves mobilitzacions, però estam a l'espera de veure com actua la Conselleria de Medi Ambient, que està informada d'aquests abocaments», comentà.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.