TW
0

ELENA DÀVILA.Sa Pobla.
L'equip de govern de l'Ajuntament de sa Pobla aprovà dimecres passat, amb els vots en contra del PSOE, el PSM i el Grup Mixt i l'abstenció d'UM els pressuposts per a l'any 2004 que ascendeixen a 9.171.000 euros. El portaveu del Grup Mixt, Joan Comes va qualificar els pressuposts de «desestructurats, ja que només aposten pel personal de confiança i per les festes». Comes va insistir que els pressuposts «són una aixecada de camisa» i que posa de manifest que l'equip de govern «està desorientat, no té idees, i l'única cosa que volen és deixar contents les persones que han treballat per al PP».

En aquest sentit criticà l'augment de la partida dedicada a personal de confiança que «ascendeix a un 159%», i qualificà d'excessiva les despeses destinades a protocol que superen els 30.000 euros. En aquesta línia també es pronuncià el regidor socialista, Lluís Socias, que va instar l'equip de govern «a no pagar amb doblers públics favors polítics».

Socias va qualificar els pressuposts de «molt poc realistes» i va demanar al batle fer «un pacte d'estabilitat pressupostària», ja que l'endeutament del Consistori «se situa entorn del 90%, gairebé al límit del que permet la llei».

Així mateix, el regidor del PSM, Joan Fiol, va manifestar que el pressupost «està molt marcat pel darrer any electoral» i va sol·licitar al ple la contractació d'una «assessoria externa al Partit Popular perquè realitzi un estudi dels comptes, perquè no em crec gens els pressuposts».