TW
0


La batlessa de Palma, Catalina Cirer, ha confirmat al llarg d'aquesta setmana que no considera la possibilitat de crear cap comissió municipal per investigar els fets relacionats amb la compra de Son Espases.

A més la primera edil ja sap que té el suport explícit de l'Executiu liderat pel president de les Balears, Jaume Matas. De moment, les úniques passes de la batlessa han estat: primer, posar en coneixement del jutge les declaracions d'Eberhard Grosske (EU-EV) i de Pere Muñoz (PSM) sobre la possible prevaricació de Rodrigo de Santos (PP); i, en segon lloc, encarregar al secretari municipal una informació reservada per aclarir possibles responsabilitats d'alguns funcionaris municipals en relació amb l'adquisició de Son Espases.

El «cas» ha transcendit els límits municipals per arribar al Consell Insular i al Parlament, on l'oposició s'afegeix a la petició de crear les comissions.