La lluita contra els infractors s'estendrà a totes les irregularitats

TW
0

F.O.Palma.

El tinent de batle d'Hisenda i Funció Pública, Pedro Àlvarez, va emfasitzar que aquesta legislatura la lluita contra els infractors es farà extensiva a totes les il·legalitats que es detectin en el terme de Palma.

Com ja va advertir la setmana passada el regidor d'Urbanisme, Javier Rodrigo de Santos, després d'anunciar la demolició de 45 obres il·legals, Cort aplicarà la màxima «rigorositat i escrupolositat» en la present legislatura en la persecució d'infraccions urbanístiques.

D'aquesta manera, l'Ajuntament de Palma durà a terme una profunda revisió en els propers quatre anys tant de garatges, magatzems i sobreàtics com de qualsevol construcció que no consti convenientment legalitzada en el registre municipal.

De fet, l'ampliació del volum dels habitatges en sòl urbà a Palma és una pràctica habitual que sovint passa desapercebuda per l'Administració municipal a causa de la densitat urbana.

El sistema que emprarà serà similar al que ha utilitzat per localitzar les piscines no declarades, verificant les infraccions mitjançant imatges fotogràfiques que serveixin de prova a l'hora de procedir a la sanció.

Això no vol dir, va explicar Àlvarez, que el Consistori es financi amb les sancions que imposi per les infraccions urbanístiques, sinó que l'Administració municipal es dedicarà a «fer complir la legalitat» a aquells que intenten vorejar-la.