Matas es reunirà dimarts amb el sector turístic per llevar l'ecotaxa
Pretén el màxim consens possible abans de fer efectiva la promesa electoral
El portaveu, Joan Flaquer, amb els titulars de Medi Ambient, Jaume Font, i d'Interior, José María Rodríguez. | JOANA PEREZ.
Palma06/07/03 0:00
El president del Govern, Jaume Matas, ha convocat per dimarts a les cinc de l'horabaixa el sector turístic de les Illes -bàsicament empresaris i sindicats- amb l'objectiu de consensuar la retirada de l'Ecotaxa. A més d'aquest assumpte també s'avaluarà la necessitat de millorar la imatge de les Balears i l'estacionalitat turística. Així ho va anunciar ahir el portaveu de l'Executiu i Conseller de Turisme, Joan Flaquer, qui va descartar que a la reunió hi siguin citades les entitats ecologistes.
També a Illes Balears
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- La ‘germana’ sahrauí de Galmés
- Rebutgen indemnitzar amb 300.000 euros una dona que va patir seqüeles després de ser operada a l'Hospital de Manacor
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.