TW
0

F.OLIVA.Palma.
El PSM centrarà la seva política de benestar social en el foment de la igualtat d'oportunitats i en l'impuls de polítiques de suport a les famílies. Aquests són dos dels cinc eixos sobre els quals s'asseu el programa social presentat ahir a Palma per la formació nacionalista amb l'assistència dels candidats autonòmic i municipal, Pere Sampol i Pere Muñoz, respectivament.

Reduir la «dualitat» de la societat balear, donar impuls a la creació d'estructures, centres i serveis així com col·laborar amb les entitats prestadores dels serveis completen la seva oferta programàtica en matèria social. Després d'una breu valoració dels projectes realitzats de la passada legislatura.

Sampol va establir com a condició indefugible per a l'aplicació d'aquestes propostes «la millora de les condicions de finançament de les CA» atès que actualment són «insostenibles» per mantenir les quotes mínimes de benestar. Muñoz assegurà que a Palma «hem constatat que no tothom té les necessitats cobertes» a causa que «la ciutat ha crescut però no així els serveis socials».