TW
0

JOANA NICOLAU.Palma.
L'Ajuntament ha posat en marxa una campanya informativa amb la qual sota el lema de Visc a Palma vol donar a conèixer totes les oportunitats i els serveis que la ciutat oferta als seus residents i visitants. La campanya s'ha basat en la creació d'unes icones específiques que representen les diferents àrees de serveis municipals. D'aquesta manera, les noves actuacions dirigides a comunicar aquests serveis tindran una millor lectura tant pels residents a Palma com pels que visiten la ciutat amb la simple identificació de l'icona.

La campanya recull «l'esforç realitzat des de Cort per apropar els serveis als ciutadans allà on resideixin» amb la intenció que siguin emprats al màxim. «Tant els serveis com els equipaments públics sols se justifiquen si el ciutadà realment els demanda i, un cop ofertats, els empra i participa activament d'ells», es considera des del Consistori.

Així mateix, també és una manera de donar a conèixer el nivell d'equipaments i activitats que es duen a terme. Des de la cultura a les zones verdes, els parcs infantils, l'esport o els aparcaments i el transport públic i la seguretat ciutadana tenen cabuda a la campanya, entre d'altres aspectes.

Entre els equipaments, d'acord amb la campanya, sobresurten denou centres culturals, 73 parcs infantils, quasi dos milions de metres quadrats de zones verdes, 21 camps de futbol, nou poliesportius, deu pistes de tenis, sis piscines cobertes, pistes de petanca, 6.600 places d'aparcament públiques...

Pel que fa als serveis, la campanya destaca per sobre de tot el transport públic i la seguretat. En el primer cas amb 150 vehicles nous de transport públic i deu noves línies, mentre que en l'apartat de seguretat es fa incidència en la Policia de Barri, la millor il·luminació, les oficines de servei assistencial. La campanya també fa al·lusió a les oficines d'atenció al ciutadà, que amb internet, ofereixen un Ajuntament més proper durant 24 hores.